Support via Teamviewer

D-Hosting kan meekijken en support bieden via Teamviewer

In sommige gevallen kunnen wij niet met de Kayako tool op uw computer meekijken, bijvoorbeeld wanneer u een strenge firewall of Mac gebruikt. In dat geval verzoeken wij u Teamviewer te gebruiken. U kunt deze gratis downloaden op teamviewer.com (teamviewer voor Mac), na het uitvoeren van de download kunt u volstaan met de optie ‘alleen starten’, installatie van het programma is niet nodig.

Gebruikt u een mobiel device zoals iphone, ipad of een android toestel dan kunt u via de app store Teamviewer Quicksupport of Google Play store downloaden. Na het uitvoeren van Quicksupport op Android kan er gevraagd worden om een extra add-on te installeren, met deze add-on kunnen wij u sneller helpen.

Zodra u Teamviewer (Quicksupport) staart krijgt u een ID te zien, deze hebben wij nodig. Meestal is er ook een wachtwoord, ook deze hebben wij dan nodig. In de screenshot hiernaast zijn beide velden in het rood aangeven, op mobiele devices zullen de velden er net iets anders uitzien.

Slechts enkele Android deviced geven de mogelijkheid om uw mobiel ook echt over te nemen en zodoende de instellingen te wijzigen, bij de overige mobiele devices zullen wij u nog de nodige instructies moeten geven.

Download Teamviewer voor


Download Teamviewer voor OSX
Download Teamviewer voor Windows
Apple OS X
Microsoft Windows
Download Teamviewer voor iOS
Download Teamviewer voor Android
Apple iOS (iPhone/iPad)
Google Android
Op het moment van schrijven ondersteund Teamviewer voor Android alleen de volgende merken: Samsung, Sony, Lenovo, HTC, LG, ZTE, Huawei, Alcatel One Touch / TCL